Termeni și condiții

1. DISPOZITII GENERALE

Prin prezenta se stabilesc conditiile de vanzare a produselor din magazinul on-line www.brema.ro

2.  Folosirea acestui site, respectiv inregistrarea unei comenzi, implica: acceptarea de catre Dvs. a acestor termeni si conditii, acceptarea de catre Dvs. a utilizarii adresei de posta electronica (e-mail) ca tehnica de comunicatie la distanta. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor. Ne asumam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare prealabila. Sunteti de acord si acceptati ca, fara nici o notificare prealabila, putem sterge sau adauga orice informatie pe site sau intrerupe orice activitate pe site, iar in cazul in care se fac referiri la alte site-uri nu garantam si/sau confirmam sub nici o forma tipul de informatie pe care il veti gasi pe aceste site-uri. Ramane la aprecierea dumneavoastra daca vizitati sau nu aceste site-uri sau luati sau nu in considerare informatia gasita acolo.

2.PRODUSE

Pentru fiecare dintre produsele postate pe site-ul mentionat, BremaBikes  se obliga sa afiseze toate caracteristicile esentiale ale acestora, care sa permita cumparatorului o identificare, comparare si o alegere corecta. BremaBikes  isi rezerva dreptul de a modifica fara preaviz caracteristicile produselor afisate. Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate (nuanta, sisteme de prindere si reglaj,culoare, etc) Produsele comercializate respecta legislatia romana in vigoare. BremaBikes  nu poate fi considerata responsabila pentru utilizarea necorespunzatoare a produselor comandate.

3. OBLIGATIILE DUMNEAVOASTRA DE INREGISTRARE

Pentru a cumpara produse de pe site-ul www.brema.ro, va trebui sa acceptati termenii si conditiile prezente,. In vederea finalizarii comenzii, Dumneavoastra sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, asa cum sunt acestea specificate si sunteti de acord sa furnizati aceste informatii corect si complet. In situatia in care consideram ca aceasta obligatie nu este respectata de catre dumneavoastra, ne rezervam dreptul sa va blocam accesul, pe perioada determinata sau nedeterminata, la utilizarea serviciului fara nici o notificare prealabila. Dupa ce ati trimis comanda, in cel mai scurt timp veti primi un mesaj de confirmare a comezii (care cuprinde confirmarea comenzii dumneavoastra, a preturilor produselor comandate si a tarifelor de livrare si a detaliilor privind livrarea) pe adresa de email comunicata.

4. PRETURI

Preturile afisate pe www.brema.ro sunt exprimate in RON si includ TVA. Facturarea se face la preturile afisate in momentul inregistrarii comenzii, cu exceptia eventualelor greseli sau modificari ale TVA.

5. CONDITII SI MODALITATI DE PLATA

Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul BremaBikes. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

6. LIVRAREA

Livrarea produselor comandate se va face in Bucuresti, de luni pina vineri, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala, intre orele 10.00-19.00 si sambata intre 10.00-14.00, de la adresa magazinului, conform orarului.  Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. BremaBikes  nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate. Oferta produselor afisate este valabila in limita stocului disponibil. BremaBikes isi rezerva dreptul de a decala termenele de livrare, in situatia in care produsul sau produsele comandate nu sunt disponibile in stoc la momentul primirii comenzii. In aceasta situatie clientii vor fi informati si consultati cu privire la mentinerea sau anularea comenzii.

BremaBikes  nu poate fi responsabila pentru neonorarea unei comenzi din cauze de forta majora.

7. POLITICA DE RETURNARI

Serviciul de retur este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la www.brema.ro

Returul produselor existente pe brema.ro se supune O.G. nr. 130 din 31 august 2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, republicata numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid.

Comenzile care sunt achizitionate din magazinul societatii nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului si se supun legilor in aceasta materie.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta primirea retururilor fara notificare scrisa prealabila

Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai jos.
Returul se poate face in maxim 14 zile calendaristice de la data ridicarii/primirii produsului.

Cererile de retur sosite dupa 14 de zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

Adresa de retur, indiferent de metoda de transport aleasa initial este: Magazin BremaBikes, str. Popa Tatu, nr. 28, Bucuresti
Cum se face returul:

Prin serviciul de curierat agreat. Acesta este Bookurier sau dupa caz alte servicii de curierat rapid si trebuie sa contina mentiunea ‚FRAGIL’.

In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate integral de catre cumparator. Plata transportului tur/retur nu intra in obligatia BremaBikes

Returnarea banilor:

In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, BremaBikes se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 14 zile de la receptionarea produsului de catre vanzator. Costul transportului nu intra in calculul returnarii banilor. Returul banilor se face doar prin ordin de plata in contul pus la dispozitie de client.

Conditii generale pentru retur:

- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice (inclusiv urme de montaj), lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc.
- Produsul returnat trebuie să fie insotit de certificatul de garantie in original.
- In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
- In cazul retururilor repetate (peste 2 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.

Conditiile de retur specifice anumitor categorii de produse:

A. Produsele din urmatoarele categorii pot fi returnate daca nu au fost folosite si au eticheta si/sau alte elemente de identificare atasate:
Produsele din categoria biciclete, piese, accesorii si echipamente;

B. Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
a.Produsele din categoria biciclete,piese,accesorii si echipamente care au fost folosite si/sau nu au alte elemente de identificare atasate;
b. Produse aduse pe “comandă specială” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca unul sau mai multe dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.);
c. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
d. Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
e. Piesele sau accesoriile care au fost montate sau folosite, produsele care prezinta urme de utilizare

8. GARANTIA PRODUSELOR

Termenul de garantie pentru biciclete este de 24 luni de la data cumpararii si se refera la defectiuni de fabricatie.Termenul de garantie pentru cadre si furci variaza intre 6-24 de luni.Termenul de garantie pentru piese si accesorii pentru biciclete este de 30 zile, in functie de garantia oferita de producator. Pentru a beneficia de garantie, produsele trebuie insotite de bonul fiscal sau factura fiscala emisa la cumpararea produsului si de certificatul de garantie pentru biciclete, cadre si furci. Fara aceste lucruri se pierde garantia.

Pentru a se putea determina cauza defectiunii, produsele piesele trebuie analizate in service-ul din Bucuresti, str. Popa Tatu, nr. 28

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul trebuie sa respecte instructiunile de folosire si normele ce trebuiesc cunoscute de cumparatorii de bunuri de folosinta indelungata care se vand cu termen de garantie conform: HG 786/96, 394/95.

Unitatea de deservire prin care se asigura reparatiile in termenul de garantie este numai BremaBikes, str. Popa Tatu, nr. 28, Bucuresti

MOD DE UTILIZARE:

Bicicleta se foloseste de catre o singura persoana, sarcina maxima fiind de 120 kg. Bicicleta se foloseste pe drumuri amenajate sau neamenajate, dar in mod corespunzator cu tipul bicicletei. Nu se fac acrobatii, sarituri etc. deoarece aceste lucruri necesita biciclete speciale, mai scumpe. Exceptie fac bicicletele si piesele care sunt fabricate pentru sarituri, dirt, street, downhill, bmx etc.

La bicicletele cu viteze, varianta de viteze pinion mic-roata dintata mica, respectiv pinion mare-roata dintata mare, nu este recomandata. Vitezele se shimba progresiv in timpul pedalarii, dar fara ca pedalarea sa fie in sarcina. In timpul schimbarii este interzisa pedalarea in spate.

Franarea bicicletei se face folosind concomitent ambele frane. Inainte de folosire convingeti-va de eficienta franelor. Pe un drum umed eficienta franelor scade, in acest caz deplasati-va cu grija.

Bicicleta poate circula pe drumurile publice pe timp de noapte, numai in cazul in care este echipata cu accesorii de iluminat.

REGLAREA BICICLETEI:

Inaltimea ghidonului si a seii se poate regla maxim pana la linia "STOP".

Reglarea bicicletei se face in service-ul nostru.

INTRETINEREA BICICLETEI:

Se recomanda verificarea bicicletei ori de cate ori este nevoie pentru prevenirea defectelor mari si ireparabile. Intretinerea efectuata din timp duce la marirea duratei de utilizare a bicicletei si sigurantei in functionare.

Inainte de utilizare verificati:

  • - eficacitatea franelor;
  • - rigiditatea, strangerea ghidonului,rotirea sa fie usoara si fara joc;
  • - strangerea piulitelor si a suruburilor;
  • - roata fata-spate (strangerea piulitelor, a cheii rapide, presiunea in pneuri, rotirea usoara si fara joc);
  • - rigiditatea pedalelor in brate(pedalele trebuiesc stranse la maxim);
  • - rigiditatea dispozitivului de pedalat(rotirea usoara si fara joc);
  • - reglarea schimbatoarelor(schimbarea lantului sa se produca usor).

Jocul oricat de mic din partile in miscare, in rotatie ale bicicletei(ghidon,ax central,butuci,pedale)creste exponential la fiecare folosire si duce la deterioararea acestora.

Recomandam remedierea urgenta a defectiunilor in caz contrar se pierde garantia.

Se cere verificarea cat mai deasa a suruburilor si a piulitelor, cu precadere strangerea pedalelor in brate, intrucat defectele aparute din neingrijirea acestora duce la pierderea garantiei.

In cazul schimbarii pedalelor, la montare trebuie avut in vedere ca pedala cu semnul "R" are filet de dreapta si se fileteaza in bratul drept, iar cel cu semnul "L" are filet de stanga si se fileteaza in bratul stang, invers ca cel din dreapta.

Lantul se curata si se unge lunar cu ulei special pentru biciclete.

Bicicleta trebuie curatata ori de cate ori este nevoie. Depozitarea ei se va face in locuri uscate, ferite de umezeala. Bicicleta nu se spala cu apa sub presiune, in special in zona furcii, a pinioanelor si a monoblocului.

PIERDEREA GARANTIEI:

Garantia se pierde in cazul in care:

  • - bicicleta nu a fost folosita conform modului de utilizare sau intretinerea a fost defectuoasa;
  • - defectiunea a fost cauzata de folosirea necorespunzatoare: lovituri,suprasarcina, accidente;
  • - reparatia bicicletei a fost facuta de catre o persoana neautorizata de BremaBikes
  • - numarul de serie al bicicletei nu corespunde(sau nu poate fi identificat cu numarul trecut in certificatul de garantie);
  • - certificatul si factura de cumparare(bonul fiscal lizibil) au fost pierdute;
  • - bicicleta se foloseste pentru concursuri sau in regim de inchiriere.
  • - nu este facuta prima revizie gratuita, OBLIGATORIE, la service-ul autorizat BremaBikes. Aceasta revizie se noteaza in certificatul de garantie al fiecarei biciclete. Fiecare bicicleta are certificat de garantie, nu exista exceptii;

Garantia nu acopera: janta indoita("8 in roata"), descentrarea rotilor, pana de cauciuc, zgarieturi sau neuniformitatea vopselei sau a cromarii.

Piesele supuse uzurii: sabotii, placute frana, discuri frana, camera, anvelopa, sa, lant, pinion, dispozitiv angrenaj. Acestea nu reprezinta piese la care se acorda garantie pentru uzura, doar pentru defectiuni de fabricatie

GARANTIA SE REFERA LA PIESE IN URMATOARELE CONDITII:

  • - cadru, furca: se schimba daca s-au rupt la sudura si nu se schimba daca prezinta urme de lovituri, defectiuni la partea filetata, indoirea axului;
  • - butuc roata: se schimba daca s-a rupt cuveta, in cazul in care prezinta urme de lovituri, defectiuni la partea filetata,indoirea axului atunci nu se schimba;
  • - schimbatorul: se schimba in cazul viciilor ascunse, nu se schimba daca prezinta urme de lovituri;
  • - pinionul: se schimba in caz de defectiuni de fabricatie, clichetul este rupt; nu se schimba daca a fost demontat, lovit sau uzat;
  • - pedala: cazul in care capatul pedalei prezinta urme de lovituri, deteriorate sau axul este indoit, pedala si dispozitivul de angrenaj nu intra in garantie;
  • - sistemul de angrenare: se shimba in caz de defectiuni la rulment, nu se schimba daca prezinta urme de lovituri,defectiuni la partea filetata a cuvetei sau a bratului de angrenare;
  • - maneta frana si schimbator: se schimba in cazul fisurarii, crapaturilor sau defectiunilor interne
  • - teava de sa nu se schimba decat in cazul indoirii deasupra semnului de maxim.

INTRETINEREA BICICLETEI NU INTRA IN GARANTIE.

Reclamatiile se vor lua in considerare numai in cazul prezentarii certificatului de garantie si a facturii de cumparare.

Cauza defectarii o poate aprecia numai service-ul care acorda certificatul de garantie.

Reparatiile care nu intra in garantie se efectueaza CONTRA COST.

In cazul in care ridicati pachetul de la curier si observati ca acesta a fost deteriorat din cauza transportului, va rugam sa faceti reclamatie in aceeasi zi. Nu despagubim/ nu schimbam produsele ce au fost lovite/ zgariate in timpul transportului.Va rugam sa va uitati atent la colet in momentul primirii lui, iar daca observati urme de lovire, de orice natura, va rugam sa consemnati imediat pe documentul de transport, AWB

9. RECLAMATII

Reclamatiile dvs privind orice probleme legate de livrarea produselor comandate le puteti transmite la adresa office@brema.ro ;

 10. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, BremaBikes, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele cu caracter personal pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

11. JURISDICTIE :

Toate vanzarile BremaBikes sunt considerate ca avand loc la sediul firmei, care constituie si locul unde obligatia a luat nastere sau aceea a locului platii. Orice litigiu aparut intre clienti si BremaBikes se va rezolva pe cale amiabila. In cazul in care partile nu au reusit sa solutioneze litigiul pe cale amiabila, acesta se va solutiona de catre instantele judecatoresti competente.

12. TRANSFERUL DREPTULUI DE PROPRIETATE.

Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate de pe site-ul www.brema.ro se face la momentul incheierii contractului la distanta, respectiv la momentul primirii de catre Dumneavoastra mesajului prin care va confirmam comanda.

13. LEGISLATIA APLICABILA

Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic Ordonanta Guvernului nr 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta si Legea 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia   vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.